czwartek, 21 listopada 2013

Witaj świecie!


Cześć!

Mam na imię Anna i jestem 20letnią Polish Directioner. Tak jak dla większości z Was, tak i dla mnie One Direction to nie tylko zespół. To także moja inspiracja, moje całe życie! Dlatego zdecydowałam się poprowadzić tego bloga dla nich. Pewnie zastanawiacie się, cóż tutaj zaprezentuję.. A odpowiedź jest bardzo prosta. Odkąd jestem Directioner, piszę wiersze dla chłopców (głównie dla Harry'ego). Robię to, by udowodnić, jak silna jest moja miłość do nich oraz by sprawić im radość, ilekroć poczują się źle.
Mam nadzieję, że kiedyś je przeczytają.. Xx

Zatem witam w moim świecie, gdzie to słowa są sposobem wyrażenia miłości! Moim sposobem.

Kocham Was,
Wasza Anna Xx

2 komentarze:

  1. matko..........ja drze.......wiersz gdzie na zdjęciu jest Harry jako Aniol......niesamowity.........

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju najpierw zajebiste opowiadanie a teraz jeszcze doszly wiersze do Hazzy ... Kocham cie poprostu <3<3<3 xDD /@ZakreconaaMuaah

    OdpowiedzUsuń